Pojken i randig pyjamas

Det är en av de hemskaste filmerna jag någonsin har sett..
Så förbannat vedervärdig..

Missförstå mig rätt.. Det känns fel att säga så, men det är en bra film. Bra handling, verklighetstrogen and all that jazz.. Men så hemsk.. Så sorglig..

Den är helt klart sevärd! Alla gånger.
Men gör inte som jag och titta på den innan sängdags, för den skakar om en ända in i märgen.

Schindlers list kan nästan slänga sig i väggen.

Så nu när jag har bölat ögonen ur mig ska jag försöka sova.. Kan väl gå sådär med tanke på att jag inte sover hemma och har ett öra mot dörren så jag hör om barnen ropar..


Så gott folk, jag hoppas att ni tar en öl eller två åt mig.. Här har det varit cola för hela slanten..


Återkommer med ett mer muntert inlägg när jag hämtat mig.. ^^


Lev väl ligg säl

0 Kommentarer till "Pojken i randig pyjamas"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!