Ljuva helg

Nu gott folk är det snart officiellt helg..

Det bunkras upp för fredagsmys.. Om man är lagd åt det hållet så planeras det fester, om det inte redan är gjort..
Man skrattar rått redan nu åt hur jääävla dåligt man kommer att må på söndag.. (ja eller imorgon för den delen)

Åh, vad ska jag ha på mig tro?? Jag måste ju åka snart.. Måste sminka mig lite.. Men tänk om de tycker att jag är ful??
Blir det bra med pizza?? Borde jag köpa med mig nåt mer??
Kommer de att respektera mig imorgon??

Ångesten river..

Har en vision.. Att Maria sover innan tolv.. (vilket jag hoppas med)


För helgen skall tillbringas på jöbbet.. ^^

Fredag kväll, lördag dag och söndag natt..
Är så skönt att veta att helgen redan är uppbokad och jag behöver inte bekymra mig ett skit om saken..


Ja länge leve helgen..

May it be blessed
..
0 Kommentarer till "Ljuva helg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!