Dunderfjortisarna från helvete..

..satt bakom mig på bussen hem från stan igår..

Herre jävelberg!!

Är la partisk i frågan, men kan fan inte minnas att vi betedde oss så.. (med vi syftar jag på the gang.. vi fem..) Det var hora, jävla slampa, din jävla slyna.. Sånt sa vi aldrig.. (det har börjat först på senare år.. Ålderskris??)
Och detta var tyffa brudar förstår ni.. De skulle så fan heller gå på Fitt-Britts lektioner.. Det kunde kärringen bah fetglömma..

Tur att jag hade hörlurar att plugga in..


Men seriöst.. På den tiden (för ähum några år sen) så vart vi mest barnsliga..
Det var fejkfyllor på 2,25:or, rännande på campingen, högtryck, filminspelning (tillåt mig att asgarva) etc etc..

Kanske var vi nördiga, men vi förstod aldrig poängen med att dra runt i brunnsparken på helgkvällarna..
Ställer återigen frågan.. Varför gjordes det?? Så meningslöst.. Eller??

Det roliga är att mkt av det som vi gjorde då, gör vi fortfarande..
Kanske borde jag växa upp och bli en lagspelare, som jag fått höra att jag inte är??


Förövrigt fick jag mkt beröm av chefen på lönesamtalet idag.. Upplyftande då det har känt tungrott ett tag nu..


Annars har jag hjälpt Jaya med sitt cv på svenska och engelska och varit på p-möte..
Nu vankas städ inför "slakten" imorgon och sen film..

Mors!
4 Kommentarer till "Dunderfjortisarna från helvete.."
Postat av: Hanna

Skönt att hon berömde dig! Det är du värd.. hehe att tänka tillbaka på den tiden får en alltid att le.. åt nästan allt.. :)


Datum: 2011-02-02 / Klockan: 18:53:04
Postat av: Maria

Hehe.. Ja, nästan allt.. ^^


Datum: 2011-02-02 / Klockan: 19:20:42
Postat av: Sanna

Ha ha! Nä vi hade fullt upp med att lyssna på eddie meduza och sjunga bird is the word! För att inte tala om dagens läge, då fly like a bird ligger högst upp på topplistan numera! :-)


Datum: 2011-02-03 / Klockan: 12:12:24
Postat av: Maria

Men fly like är bird är bajset.. ^^


Datum: 2011-02-03 / Klockan: 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!