Är det fel av mig..

...att vara jäkligt skadeglad över att katternas kulor ska knippsas på torsdag??

Då Lucifer går runt och skriker hela nätterna och ränner iväg i flera timmar tycker jag att det ska bli ett sant nöje..
Det är ren fröjd att jobba natt. Då slipper jag hans eländiga gnällande..

Snipp snipp..


I afton blir det bio med en brukare.. Ibland så är jobbet rätt okej.. :p


Plattformen blev bytt då det inte gick att kommentera inläggen på den förra utan att ha ett konto..
Men den här sidan.. Förstår mig inte riktigt på designverktygen.. I-landsproblem måhända..


Vaknade i natt av ett mms runt 2-tiden.. Det var en bild från snubben som nämndes i första inlägget.. Vad den föreställde.. Ja, tror ni kan gissa er till det. Med följande kommentar: "Tycker du om den??"
Wtf??
Sen när är det okej att skicka könsbilder mitt i natten??

Så alla ni som har tänkt att skicka liknande bilder till mig.. Don't! ^^


Ha det bra och allt det där. Puss haj
1 Kommentarer till "Är det fel av mig.."
Postat av: Hanna

Det är verkligen inte fel av dig.. jag var lika nöjd och det var HELT rättvist när det var Petters tur! :)


Datum: 2011-02-02 / Klockan: 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!