Andras barn...

..är ett jäkla bra preventivmedel.. ^^

Hade töserna lör-sön då Uffe skulle åka upp till Borås och överraska Eva..
Nu ska jag inte vara sån, det gick jätte bra.. Töserna var snälla..

Men sicket jäkla bök det är.. Det tar ju 500 år innan man kommer ut när man ska någonstans.. Det är mössor, det är vantar, tröjor, jackor, overaller och fan och hans moster..

"Måste jag ha en extra tröja det har ju inte hon!!"
"Nej för hon har redan en tjock tröja på sig, du har en kortärmad"

Är en cirkus när man kommer in med.. Det flyger skor, jackor, mössor, vantar.. Alltihop..

Och när vi skulle äta.. Haha..

Vi skulle äta tacos.. Jag hjälpte alla att få de tillbehöver de ville ha och vika bröd mm mm..
Sen slog jag mig ner. Hann inte ens sätta tänderna i brödet innan: "Mia, jag vill ha mer."
Jaha, upp igen och göra iordning.. Tog sedan upp brödet igen, kände hur det vattnades i munnen och hur jävla gott det luktade.. Mums.. Nu jävlar.. "Miaaaa.. Jag vill ha mer.."
Jaha.. Igång igen..
Upp med brödet igen, tittade åt båda hållen och tryckte in brödet fort som fan i käften.. "Miiiaaaaa..."
GAAAHH!!

Vaknade av följande på söndagsmorgonen..

Tolv, tletton, sloton, slemton, seston, sutton, aton...

Mysigt som bara den.. Men jag förstår varför föräldrar tappar tålamodet och exploderar..
Eloge till mina päron som har haft hand om 4(!) i en liten lägenhet..


Jag ska göra som Nalle Knutsson.. Adoptera en vuxen neger som är redo för att flytta hemifrån..
(Did she write neger?? Oh no she didn't!!)
Jo det gjorde jag, för det är inget skällsord.. Tyvärr så används det så..


Word!
2 Kommentarer till "Andras barn..."
Postat av: bobo abdul

hahaha min humor. tacosätningen hahaha


Datum: 2011-02-07 / Klockan: 20:04:51
Postat av: Sanna

Haha!

Ja fy fan, det låter ju det där! Underbart med underhållning ;)


Datum: 2011-02-07 / Klockan: 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!