Första gången som...

Arbetet på 27 c är väl sådär.. I fredags vart jag typ ignorerad.. Ingen visste vem jag var eller varför jag var där och jag hade absolut ingenting att göra....
Men i måndags och idag har jag jobbat med go personal.. Inte för att jag gör så mycket..


I år är det en första gången jul för mig..
Det är första gången som jag har bakat inför jul med en respektive (eller sambo faktiskt), första gången jag julpyntar med någon och köpper en gran, första gången som jag planerar en ju och nyår med någon..


Livet går vidare.. Känner mig lättare till mods, men blir trött extremt fort.. Maria-nattugglan-karlsson har dessutom börjat att lägga sig nästintill pinsamt tidigt..
Är fortfarande melankolisk och stresskänslig, men det går framåt..
0 Kommentarer till "Första gången som..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!