step by step, hour by hour..

Tar det steg för steg, timme för timme..

Somnade cirkus elva igår.. Vaknade av att jag hostade så lungorna höll på att följa med upp.. Visste knappt vad jag hette eller var jag var.. Tittade på klockan.. 01.05.. Och jag var klarvaken.. Tummen upp för den..

Skjutsen till jobbet avfick 06.30 och jag börjar 08.00.. Hurra för mig.. Men det var antingen det eller cykla in i blåsten..

Men finns faktiskt saker som jag ser framemot mitt i allt.. Våran roadtrip till skeå..
Har ev. redan planer för nyår.. Den ni.. Sen när planerar jag så långt framåt..??


<3<3<3 Carro <3<3<3

0 Kommentarer till "step by step, hour by hour.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!