Helvetesdag

Denna dagen har inte varit rolig..

Den inleddes med att jag sov extremt dåligt inatt.. Så var det dags för tandregleringen idag.. Borde ha jublat eftersom det var dags att ta bort tandställningen.. Men så har ju Maria en extrem fobi för tandläkaren.. Har varit lugnt de senaste gångerna.. Men idag hade jag en galopperande ångest..
Försökte trycka i mig en smörgås, men det resulterade i att jag fick springa och kräkas.. Vilket sinkade mig så jag hann nätt och jämt med min buss.. Bussfärden ja.. Kände hela vägen att nu kräks jag snart igen..
Utanför tandläkaren gick det inte mer. Så då ställde jag mig och kräktes igen.. Stannade två och frågade hur det var med mig.. Sa som det var, men de verkade inte köpa det riktigt.. Så jag sa att jag var gravid.. Då lämnade de mig ifred sen.. Haha..

Väl där.. Herregud.. Trodde seriöst att jag skulle bli av med tänderna.. Ni förstår, när de tar bort fästena så är det ingen mild behandling. Nej de bänder ut dem med en tång.. Balle vad ont det gjorde! Sen slipningen efter det..

Var lite nervös för p-mötet med.. Det gick bra men har fortfarande lite ont i magen..


Dagen bör väl avslutas bra iaf med tanke på att Krille kommer.. =)

Imorgon bär det av med tåget till skeå! Men först ska vi träffa allra käraste Mika i göteborg! =D


Steget är taget, men frågan är om det löser något??
0 Kommentarer till "Helvetesdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!