Cause I'm leaving on a jet plane..

Skeå here we come!!

Torsdag nästa vecka åker jag och Hanna med den stora pippfågeln upp till Skeå för att hälsa på kära Linda.
Äntligen!! Nu blir det banne mig av! =)


Finns det något lyxigare än att gå till frisören?? Älskar att sitta där och ha någon som pillar i håret och någon att tjöta skit med.. För det gör vi.. :p
Finns en anledning till att jag har hållt mig till henne i några år.. Blir alltid nöjd och hon är skön att snacka med.


Det enda keliga är ett jag har en förkyldning på g.. Hoppas den slinker förbi snabbt.. Har inte tid att vara sjuk.
0 Kommentarer till "Cause I'm leaving on a jet plane.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!