Färdtjänst till jobbet???

Sparkade igång dagen med intensiv spinning. Hade aldrig kört med den ledaren innan. Kan väl lugnt säga att han la fokus på intesiv.. 
Under uppvärmningen frågade han om jag ville vara med på Kungen efter passet. Tänkte, varför inte? Är jag ändå här så.
Well....
 
Vet ni vad Kungen är? Till att börja med var passet tok grisigt. Kungen innebär utfall + upphopp. Först gör man ett utfall med varje ben + ett upphopp. Sen två utfall, vänster höger vänster höger, + två upp hopp.. Ja ni fattar, tills man kommer till tio. Vid 6 var jag döende. Är betydligt jobbigare än vad det låter, speciellt efter spinning.
 
Tack Jörgen för ett exceptionellt grisig start på dagen.
 
Imorgon är det bara 1 vecka kvar tills jag fyller 30. Ska jag vara ärlig så känns det inget speciellt. Typ, kan jag få fylla och få det överstökat?
 
 
Bröllopsresan är bokad! =) 29 augusti drar vi till Side en vecka och har det göttigt på ett all inclucive spa hotell. =)  Kan det blir augusti nu tack? =D
0 Kommentarer till "Färdtjänst till jobbet???"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!