Dött på bloggen..

Ja det händer ju inte så mycket här nuförtiden..
 
Min vardag kretsar ju mest runt Freja och det är väl det som får mig att tveka till bloggandet. 
 
Funderar mycket kring det här med integritet. Visst, jag lägger ut bilder på henne på instagram, men det är inga långa berättelser kring henne. 
Jag vet inte, vill väl bara inte att hon ska komma år framöver och vara upprörd över att jag har lämnat ut henne på ett sätt som hon inte tycker är okej.
 
Har så mycket fina bilder på henne som jag hade velat dela med mig av, men vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på. 
 
Nästa vecka blir hon 11 månader (!). Vi är ruggigt nära året nu. Får ganska mycket panik över den tanken. 
 
 
0 Kommentarer till "Dött på bloggen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!