Stiltje..

Ja i denna bloggen händer det inte mycket. Har lite andra prioriteringar these days. 
 
Idag börjar krille jobba riktigt. Mjukstartade med en natt förra veckan. Känner spontant att nattveckorna är de som kommer bli tuffast för min del. Hittills har vi hjälpts åt nattetid. I ärlighetens namn har krille dragit ett tyngre lass så att jag har fått sova. Så har han sovit dagtid. Ingen jätte sexig lösning men det innebär att båda får sova sammanhängande timmar. Men varannan vecka får jag hitta någon annan lösning eftersom han måste sova dagtid då.
 
Så hur har allt gått då? Ja hur har det gått.. Känner att det får bli ett eget inlägg längre fram. Får samla tankarna innan jag skriver. 
 
Man kan ju lugnt konstatera att en babyboom pågår. 2 par som står oss nära har redan fått och fler kompisar till Freja är på g. Himla trevligt. :)
 
Nu ska jag dricka mitt äckliga amningste och se på lite game of thrones. Snart dags för pruttan att äta igen.
Ja vi kallar henne pruttan och det är helt enkelt pga att hon pruttar mycket. Och högt. Jag som har världens fishumor knäcker mig dagligen. :)
0 Kommentarer till "Stiltje.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!