Crash boom bang...

Chocken vill inte lägga sig.. Kan inte få in i huvudet att du är borta. Att vi inte kommer att ses mer. Tårarna bara rinner och jag kan inte sluta.
 
Och mitt i allt detta kaos får jag veta att jag inte får vara kvar på Berget. Att jag är en av dem som måste sluta pga nedskärningarna. Knappt ett dygn efter jag fick nyheten. Och jag ska flytta på mig snarast möjligt. Blir arbetet där jag tror att det blir tillträder jag tjänsten redan 1/10. Med inskolning på det är det ju lätt räknat att min tid på Berget kommer vara slut om sisådär 15 dagar. Mitt i all sorg och kaos ska jag lära mig ett nytt ställe, få nya kollegor och arbetstider.
 
Och fick reda på annat som gör mig arg och ledsen idag med..
 
Nu räcker det, okej? Jag behöver att något roligt händer. För jag vet inte hur länge jag kommer orka hålla näsan över vattenytan.
0 Kommentarer till "Crash boom bang..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!