Vissa dagar..

...Vill man bara ställa in. Säga nej tack och skippa den.
 
Idag är en sån dag. 
Vaknade med sorg i bröstet och gråten i halsen. Att ta mig ur sängen kändes som att bestiga mount everest. 
Halv ett tog jag mig upp. Väl uppe förstod jag inte varför i helvete jag var uppe. Vem glädjer det?
Lyckades få i mig 2 mackor och hamnade sedan i soffan. Här ligger jag nu och väntar bara på att dagen ska ta slut.
 
Kanske är det pga allt som hänt det sista? Kanske pga att jag är trött på att ha ont? Kanske pga oro för framtiden. Kanske en blandning av alltihop? 
Hursomhaver kommer dagen med all säkerhet fortsätta snigla sig fram.
Hoppas på en bättre dag imorgon..
0 Kommentarer till "Vissa dagar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!