Tick tack..

Tiden sniglar sig fram. Tänk dig känslan inför julafton när du var liten. Aldrig blev det jul!
Lite så känns det nu.
 
Visst längtar jag efter vad som komma skall! Vi har längtat och väntat i 2 1/2 år. Men det här med att vara gravid.. Inte riktigt min grej. 
Kan väl kanske bero på att jag inte har mått så bra och allt kaos som varit runt omkring. Har liksom inte fått njuta av det. 
Nu är det mest smärtsamt. Rygg, revben, händer, handleder, mage.. För att inte tala om tröttheten. 
Att sova går inge vidare alls. Så just nu kör jag på att jag sover när jag är trött så får det bli som det blir med dygnsrytmen. 
 
Oj vad positiv jag låter. ;)
 
På nyårsafton, och vår första bröllopsdag, var vi i stråvalla hos familjen Lyckberg. Kändes som att vi knöt ihop säcken där då de var vittnen på bröllopet. 
En lugn och skön kväll med god mat och dryck. 
Blev inte så sent för min del efter tolvslaget då jag var helt slut. Så jag och Svea the hund gick och la oss och somnade himla gott ihop. :)
 
Nu går jag mest hemma och skrotar och väntar. Försöker att göra en vettig grej varje dag. Idag blev det att frosta av frysen. 
Ett tips jag fick av barnmorskan. Att göra en vettig sak och vila resten. Är lagom så. 
0 Kommentarer till "Tick tack.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!