Rensa...!

Håller på att rensa bland fb och instagram kontakter.. Är så jäkla trött på all negativ energi, tjockhat och rasism som ständigt fyller på mina flöden.. Känns jäkligt gott. Ska gå en rond till och rensa lite till för att sen vara skoningslös. Orkar inte se videos där barn och djur misshandlas, "roliga" skämt om invandrare och överviktiga.. Spyr på det..
 
Antar att den senaste tidens händelser får mig att se annorlunda på saker och ting.. No time for bullshit liksom..
 
Förövrigt kan Katrin Zytomierska ta och dra nåt gammalt över sig.. 
 
 
Idag var jag på sista mötet med Berget.. Kändes så konstigt.. Gick först bredvid på grytvägen.. Så åkte från mitt jobb till mitt... Jobb? För det är det ju inte längre..
Blev lite vi och dem känsla.. Vi som måste gå och dem som får stanna..
Var så jäkla sorgligt att gå därifrån.. Det var det liksom.. På riktigt.. Har inget mer där och göra nu förutom att lämna tillbaka nycklarna.
 
 
Måste bara rikta ett enormt stort tack till krille och mina föräldrar som ställer upp och skjutsar mig nu när jag måste ta mig ända till trönninge. Bussarna klaffar inte rktigt om man säger så.
 
Och ett fantastiskt stort tack till alla jag jobbat med på Berget.. Har haft så jäkla roligt ihop med er. Det har stundtals varit tungrott, men vi har tagit oss igenom det. För vi är en grym grupp! <3
0 Kommentarer till "Rensa...!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!