Visst är det märkligt..

Visst är det märkligt hur gamla minnen bara kan dyka på en och får en att skämmas som en hund?
Det är det bland annat det jag kallar för mina hjärnspöken.
 
Nyss dök ett 11 år gammalt minne på mig och jag ville bara krypa ur skinnet.
Är så nyfiken på hur hjärnan fungerar där. Hur poppar det upp bara sådär? 
Hade tänkt att lägga mig i tid ikväll, men inser ju nu att det blir no sleep for me. Åtminstone inte mycket. 
 
För imorgon drar jag och krille till det tyska landet för att inhandla dryck till festen. Så jag hade verkligen behövt sova nu. 
Stackars krille jobbar nån timme till. 
 
Var på läjeskliniken idag. Mitt, ursäkta mig, jävla öra gör mig snart galen. 
Vaknade i lördags med en dov ton i örat. Stort irriterande, men överkomligt. Den där dova tonen har bara blivit värre sen dess. Så nu hör jag i princip bara den plus mitt vanliga tinnitus pip på det örat. Tänkte först att det är väl en vaxpropp och har använt revaxör. Icke sa nicke. 
Doktor Måns kikade i örat och konstaterade att min trumhinna buktar in. Varför?  Det vet inte vi heller. Så ska hålla på att försöka tryck utjämna och se om det hjälper. Annars får jag besöka en öronklinik i staden. Ger det till på måndag. 
Säga vad man vill om Måns, men han är jävligt skön ändå. 
0 Kommentarer till "Visst är det märkligt.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!