Jag hade varit en värdelös diabetiker..

Det där med att ge sig själv sprutor är en ingen barnlek. Åtminstone inte om man heter Maria Karlsson.
Laddade i två timmar innan det var dags.. Drog upp medicinen och.. Hysteri.. Grät-skrek och försökte med alla konstens medel i en halvtimme att göra det innan jag gav upp och gick bort till mamma. Och nu kan jag inte sluta gråta, för jag har redan ångest för morgondagens spruta..
 
Givetvis kunde Krille gjort det, om han hade varit hemma. För han jobbar givetvis kväll denna veckan..
 
Är väl förhoppningsvis värt det i slutändan, men vägen dit är jävligt jobbig..
1 Kommentarer till "Jag hade varit en värdelös diabetiker.."
Postat av: Carro

Åh fy, lider med dig! Jag har tänkt samma tanke; om jag skulle få diabetes hade jag ju aaaaaldriiiig fixat att sticka mig själv. No, nej, never! Tänker på dig sötnos! Puss o kram

URL: http://www.niiiilorac.blogg.se
Datum: 2014-10-29 / Klockan: 14:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!