It takes a fool to remain sane..

Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow
 
Kan man tycka.. Men när den inte samarbetar alls är vi inte kompisar någonstans.. Inte för att vi var bästisar innan heller.. Men vi var åtminstone artiga mot varandra..
 
 

Säg nånting, säg nånting nu
Du vet jag får panik av dina tårar
Gör nånting, gör nånting nu
Förstör nånting, slå mig
Förstör nåt, jag överlever

Jag skulle alltid vara den som stod bakom dig
Jag skulle alltid svara när du kallade på mig
Jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg
Jag skulle alltid, alltid, alltid vara

Och du vet jag har rätt, jag har rätt
Du har fel
Har inte tid med all din skit
Ja, ja jag vet vad vi förlorat
Och jag vet att du vet, jag har rätt, jag har rätt
Du har fel
Hur kan det spela någon roll
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss
 
Lyssnar
stel och fastspänd
Och när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig
Du är värd att dö för
Men mot gummi, glas och metall
betyder ett mirakel inget alls...

0 Kommentarer till "It takes a fool to remain sane.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!