no use

Glömde ju uppdatera hur det gick.. Den där kuren jag gick på, pergotime, fungerade inte ett smack. På det igen men denna gången dubbelkur. Ultraljud på måndag för att se om det fungerat, wish me luck!
Fungerar det inte denna gången heller blir det sprutor.. Hua..
 
Har extremt mycket överskott energi. Äter en kort kur med kortison för allergin är specialdesignad i helvetet i år. Inget hjälpte. Tog medicinerna som jag skulle, dubblerade den, tog ännu lite till.. Men nä..
Så bokade tid på läjeskliniken. Fick en 5 dagars kur med kortison för att chocka och nollställa systemet, förhoppningsvis fungerar det. Men har mått bra de dagar jag tagit det. Framförallt, jag kan sova på nätterna. Innan sov jag 40 min i stöten max för att sedan vakna av hur det kliade i gom och hals.
Så idag fick jag var på intensivspinning på förmiddagen.. Heja mig! Gäller att ta vara på denna energin, den är ju trots allt till låns. 
Smolket i bägaren är väl att man blir så stört hungrig!
 
Har lyssnat på min vän Lars idag.. Hans vackra, smekande texter.. Om mitt hjärta hade kunnat skriva sånger hade de låtit så..
Om man skulle gått på honom i sommar? Var trots allt 2 år sen sist.
 
 
Det var som att du öppnat ett fönster
Till en krets där jag inte kom in
Kanske om jag var vacker
Kanske om jag var din
Oh, vad gör vi nu?

Varför sa du ingenting?
Varför lät du mig gå vilse?
Jag är så trött på Stockholm, alla lever samma liv
Har våra hjärtan slumrat till?
I denna heliga, tysta kyrka?
Hosianna

 
Saxat ur Hosianna
0 Kommentarer till "no use"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!