The Rolling Stones!!

TIll att börja med såg jag ett syftningsfel i förra inlägget.. Det var givetvis roligt att träffa ALLA.. Menade mer att det bara var de flesta som kunde komma.. Inget annat..
 
I måndags drog jag till estcholmo med fam bergvik. Målet för min del var The Rolling Stones på tisdagen.
Tänkte mest att det är ett band jag vill ha sett. Jag menar, hur många chanser till kommer man få? Hade mao inte så höga förväntningar.
Men hjälp vad bra det var! När min favoritlåt "Gimme shelter" kom hade jag rejäl gåshud och tårar i ögonen.
Känns verkligen som en ynnest att ha fått sett dem.. Tack Rolling Stones, tack!
 
1 ½ vecka semester kvar. Känns knappt som att jag har haft någon hittills. Har inte kunnat varva ner och släppa allt som jag gjort innan. Nu börjar jobbångesten smyga sig på på allvar.
 
Måendet har inte varit bäst det sista heller. Har börjat pendla upp och ner en hel del i en rasande fart. Små obetydliga saker knäcker mig och gör mig tok ledsen.
Ber en stilla bön att det bara är tillfälligt..
0 Kommentarer till "The Rolling Stones!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!