slice it up

Igår var det dags för klädbytarkväll hos Amanda.. Det fungerar som så här.. Man tar och rensar sin garderob, tar med kläder som man inte använder längre sen byter man med varandra. De kläder som ingen väljer skänker vi till välgörenhet.. Man blir av med de gamla, får ny och gör en god gärning.. Win win..
 
Dock inledde jag väl inte kvällen så bra.. Skar upp pekfingret och långfingret med en sylvass globalkniv.. Det var... Söligt.. Men fick stopp på blodet så småningom så det behövdes ingen tur till plåsterhuset. Fast var lite orolig ett tag.. Det rann ordentligt..
 
Det sista har det varit sådär.. Är kroniskt stressad.. Liksom lite hit and run mode.. Beredd på att fly.. Vet inte vad det är med mig.. Men har en gnagande känsla i magen.. Försöker att ignorera den, men samtidigt vet jag bättre än att göra det.. Den stämmer ju alltid.. Så varför är jag så angelägen att ignorera den?
0 Kommentarer till "slice it up"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!