Vilja, bör, ska..??

Har varit på jobbet och hälsat på.. Blev en trevlig lunch och mycket tjöt.. Kikade även in till kvinnan vi är assistenter åt och skvallrade lite.. :)

Givetvis blir det frågor.. Hur är det? När kommer du tillbaka? Kommer du tillbaka? Vill du komma tillbaka?


Det är okej.. Måendet är skört.. Grejen är, man ska inte lita på alla kort man ser.. Ja jag ser glad ut och ja jag har roligt.. Men korten visar inte vad som händer när kameran inte när framme.. De visar inte hur jag egentligen känner.. Jag kan sitta och skratta samtidigt som jag är helt förstörd.. Ofta storgråter jag så fort jag blivit ensam igen..


Jag vet inte när/om jag kommer tillbaka.. Och vill.. Vill gör jag.. Men jag måste börja fråga mig själv om det är lämpligt? Bör jag komma tillbaka? Är det värt det?
Jag saknar kollegorna..!! Jag saknar myskvällarna när jag ska jobba natt..


Well.. Vi får se.. Jag ska komma i balans till att börja med.. Att få känslorna i balans..
0 Kommentarer till "Vilja, bör, ska..??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!