Long way from home

Sådär ja. Nu är vi i Tärnaby. Långt son helvete hemifrån. Vart en lång bilresa. Vi började i tisdags med att bila till den kungliga hufvudstaden där vi hälsade på Julia, Stoffe och lille Jakob. I svinotta drog vi vidare mot skeå. Och idag kördes sista biten. Många mil och timmar senare är vi framme och jag kan konstatera redan nu att jag kommer att behöva en rövtransplantation efter allt det här.
Så blir det premiär. Skoter och skidåkning. Bara så ni vet, det är valfri klädsel på min begravning.

1 Kommentarer till "Long way from home"
Postat av: Carro

Hahaha!! Alltid så dråplig. ;-) Jag hoppas jag slipper gå på någon begravning på måååånga år, kära vän. Hoppas ni har det bra där uppe i norr! Love <3

URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Datum: 2012-03-26 / Klockan: 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!