Bittra vardagstankar..

Vissa fenomen i hemmet tycks aldrig upphöra att förvåna en..

Som diskberget som lever och frodas i köket.. Växer det inte medan man ser på?? Bara man vänder ryggen till i 2 sekunder tycks högen ha utökats.. Och när man väl tar itu med den.. Hur jävla många små skedar använder man egentligen???! Dö!
Sen går man därifrån och är sjukt nöjd med sig själv.. Men dagen efter är där likförbannat saker i diskhon..


För att inte tala om tvättkorgen.. Hur kan den vara kroniskt full?? Så mycket kläder äger vi inte..Perfekt när man inte har en tvättmaskin..


Men min allra största favorit är ändå dammråttorna..
Vi tycks ha avlat fram en ny art.. De hånskrattande dammråttorna.. Trots att jag drog fram med dammsugaren häromdagen välde nyss en dammråtta a'la tax fram ur en vrå.. Den låg där mitt i vardagsrummet och hånade mig.. Bristningsgränsen var nära..


Så vad gör man åt detta?? Ett muterande diskberg och hånskrattade dammråttor.. Anlitar en städerska?? För visst är fönsterputsning det tråkigaste som finns??
Men nä.. Känner mig själv.. Skulle tycka att det var så jävla pinigt så jag skulle smygstäda innan människan kom..


Men mitt allra största hatobjekt just är nu är brevbäraren.. Hur jävla svårt är "ej reklam!!" att förstå??
Ska fan rigga brevlådan..


Ja jag är bitter..
0 Kommentarer till "Bittra vardagstankar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!