"Pengar är värdsliga ting"

Bullshit säger jag bara..!
Det blir 3 snåla veckor nu.. Lovely..


Finns inget pepp i mig alls idag.. Fick släpat ut mig på en promenad tidigare idag.. Och två maskiner är tvättade.. Allting något.. Men hade behövt göra mer än så.. Städat exempelvis.. Men ska förvisso jobba hela helgen så slipper åtminstone se eländet..
Okej, jag överdiver lite.. Så stökigt är det inte.. Men tillräckligt för att jag ska störa mig på det..


Jag drömmer om semester.. Varma dagar på stranden och bada i havet.. Grilla nere vid ankaret.. Spela brännboll och kanske lite kubb..


Nu tycker kanske vissa att jag gnäller.. Jag var faktiskt ledig i 4 dagar och vart bortrest med..
Jag det var jag.. Inget snack om saken.. Men längtar efter riktig långledighet.. Efter en sån semester jag hade förra året.. Då fick jag 5 veckor med lediga dagar.. 5 veckor då i princip inget var inbokat.. Tog dagen som den kom.. Ville jag ligga i soffan en hel dag, ja då gjorde jag det..
I år det blir ca 3 ½.. Får väl snåla liiite med semesterdagarna eftersom schemat inte klaffar så bra i år.. Kanske blir det nån resa i höst?? Eller till våren? Sparade semesterdagar är jäääkligt fint att ha..


0 Kommentarer till ""Pengar är värdsliga ting""

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!