Hard work work..

Så var det dags att jobba helg igen.. Känns som att jag inte gör något annat.. =/


Kanske.. Kanske blir det jag och Hanna tar flyget upp till Skeå om två veckor för att besöka kära Linda..! Och förhoppningsvis även grabbarna grus som vi hade en oförglömlig kväll med i Tylösand i somras.. =)


Har kommit på en ny hobby.. Haha.. Skrämma katterna.. ^^
Tydligen kan jag låta likt en arg katt.. Så när jag har tråkigt om kvällarna gör jag just detta.. De springer runt som yra höns där hemma för de fattar inte var katten är..
Ja herregud.. Små barn roar sig lätt.. ^^


Har totalt snöat in på Bo Kaspers Orkester.. Bland annat denna låten..


0 Kommentarer till "Hard work work.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!