Take a breath...

Fika i staden med fin fint sällskap igår.. SÅ välbehövligt.. Släppa allt det tunga som hängt på axlarna det sista och skratta..
 
Vi fortsatte i samma anda och åkte till krabbes på kvällen och spelade spel, kikade med ett halvt öga på mellon och drack lite gott..
Det slutade med att vi hamnade på harrys.. Märktes tydligt att såsen hade öppet, typ folktomt. Men vi hade trevligt ändå. 
 
Idag känns gårdagen lite i kroppen. Tog låååång sovmorgon. Avrundar helgen med att gå på bio. Sen blir det att samla kraft för den kommande veckan.  Ska upp okristiligt tidigt mån-fre. 
 
 
Igår var sista dagen att anmäla sig till bröllopsfest och vi saknar fortfarande besked från en hel del. Märkligt när folk haft god tid på sig att kolla med jobb och så.
Till er som fick inbjudan lite senare, no pressure. Men ni får gärna lämna besked så fort ni vet.
1 Kommentarer till "Take a breath..."
Postat av: Carro

Jag skrev värsta långa kommentaren och den bara försvann...? Typiskt!?
Skrev iaf förlååååt, för att jag hörde av mig så sent! Jag fattar inte varför jag alltid har så svårt att OSA vid rätt datum. Typiskt mig. Och typiskt att jag ska jobba då ni har festen! Ska kika på om det går att lösa, isf hör jag av mig. Loooove! Puss o kram <3

URL: http://www.niiiilorac.blogg.se
Datum: 2015-03-05 / Klockan: 03:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!