Trist inledning..

Inledningen på semestern blev allt annat än rolig.. Det visade sig att Pergotimekuren inte fungerade denna gången heller, trots dubbeldos. Fick vänta en vecka på samtal med läkare. Ett samtal som gjorde mig vansinnig.
Till en början visste han inte varför han skulle ringa mig, sen svamlar han bara en massa och säger vi hörs i augusti. Kände bara, va??
För att göra en lång historia kort, de kan inte hjälpa oss förrän i augusti då de ska ha semesterstängt. Vi skulle väl kunna börja med sprutor nu, men i och med att de stänger kan vi inte kontrollera med ultraljud om det fungerar eller inte. 
 
Har sällan känt mig så nonchalerad. Jag ska SÅ byta. Jag bytte till privat för att få mer kontinutet. Att vara garanterad samma läkare. Medan Claes fortfarande jobbade fungerade det superb. Man kände sig väl omhändertagen och inte ett dugg obekväm.
Men med the new guy.. Fy fan säger jag bara...
 
Så ska be dem skicka remiss till kk-mottagningen. Tänker så fan heller vända mig till honom mer. Puntk!
0 Kommentarer till "Trist inledning.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!