Tack..!

Stort tack till er som hört av er. Det värmer!

Idag är det återträff för gymnasieklassen! Ska bli så jäkla kul att träffa alla igen. Ja de flesta åtminstone. Tänk att det blev ihopstyrt. Jag menar vi lyckades ju inte rodda ihop ett gemensamt åk på studenten. Eller dra utomlands ihop. (Jag, carro, hillevi och helena drog själva)

Och imorgon blir det fest på segelvägen. Tror jag har allt under kontroll. :)
1 Kommentarer till "Tack..!"
Postat av: Carro

Haha! Nää, inte ens på jippodagen kunde vi enas om vad vi skulle vara tydligen?! Luciatåg OCH militärer... Ehm, ja.
KUL att ses igår! Tycker så mycket om dig. Kram!

Svar: Hahaha.. Ja jisses.. Men kul hade vi trots den udda mixen.. :)Ja det var verkligen jätte roligt! Och jag dig! Kram
balladenomdenkaxigamyran.blogg.se

URL: http://www.niiiilorac.blogg.se
Datum: 2014-06-27 / Klockan: 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!