Count down..

Självfallet har jag det.. Måndag 08.30 checkar jag ut för en 4 veckor lång semester!
 
Avslutar med att jobba helg. Brukar inet ha ont av det, det blir vad man gör det till. Men med semestern runt knuten och vårdtagare som är allt annat än glada så är det tungrott alltså. Har sällan blivit så utskälld som jag blev igår och idag. 
Nog för att jag är "van" och vet att vissa saker kommer med arbetet, men vissa sagar är man inte lika hårdhudad och då svider kommentarerna mer än normalt.
 
Blir en lugn lördag med bio.. Sista passet är 15.45 - 08.30. Vet med mig hur trist det är att komma sliten till det passet. Då ska det vara något extraordinärt.
 
 
Mors!
0 Kommentarer till "Count down.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!