Vägskäl..

Står vid ett vägskäl.. Vet inte åt vilket håll jag ska gå..
Det gäller flera saker.. Känner mig så rådvill.. Måste liksom hitta mig väg, att vänta och se känns jävligt fel..


Kanske är det för att livet inte alls ser ut som jag trodde att det skulle, att jag de facto är besviken?
Hur som har jag blivit velig.. Saker som jag trodde skulle kännas bra känns blasé.. Lite som, var det hit jag längtade??


Har börjat att röra mig åt ena hållet i en av frågorna.. Men det känns skit jobbigt.. Som att jag är falsk..


Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
0 Kommentarer till "Vägskäl.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!