Ordet nej...

Att det kan vara så svårt att säga.. Ett enkelt litet ord.. Ordet Nej..

Tydligen är det något som jag inte är kapabel till att säga.. Iaf när det gäller att jobba då folk är sjuka..
Känner att jag ibland är så snäll så jag blir korkad..

Imorgon SKA jag dock vara ledig.. Och därmed basta! ^^


Övrigt är ordet förnekelse något som förföljer mig..

Hur kan du inte se?? Säger det dig ingenting att jag knappt pratar med dig längre? Att jag knappt vill se åt ditt håll??
Jag har inget att säga dig.. Orden jag vill säga och har sagt rinner bara av dig..
Borde kanske tjata, säga det om och om igen och hoppas på att budskapet en gång går in..?
Men jag orkar inte.. Du vill inte se och förstå.. Du kan inte..

Jag kan inte kämpa för dig så som jag egentligen, eller kanske borde?? För då går jag under med..
Min ork räcker inte till att hålla både dig och mig uppe.. Förrsten kan jag inte hålla dig uppe.. Du behöver ju ingen hjälp enligt dig själv..

Jag kanske verkar kall som vänder sakta men säkert ryggen åt dig..
Förlåt mig, men kan orkar inte se när du förstör ditt liv..



1 Kommentarer till "Ordet nej..."
Postat av: Amanda Lövgren

Du får träna dig på att säga NEJ! Tänk på dig själv. ha en underbar dag. kram på dig.

URL: http://livetpavastkusten.blogg.se/
Datum: 2011-03-09 / Klockan: 08:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!