Jag ser ljuset!

Nu börjar det äntligen bli bättre.. Såpass att jag faktiskt ska jobba imorgon. Ska bli gott att komma tillbaka. Har ju inte varit där på typ 3 veckor.
 
Just när man tror att man har koll på läget inser man att man inte har det.. Voine voine.. Herr och fru Stenmark är disträa som få..
 
Och så undrar jag en sak.. Har försökt att komma igång med träningen, men har varit väldigt trögt på den fronten.. De senaste 3 veckorna har jag haft träningsförbud.. Tror ni inte att motivationen har varit på topp då? What's up with that???
Har tänkt att ta det lugnt tills jag avslutat antibiotika kuren nu åtminstine så kroppen får hämta sig lite.. Men sen kan jag ju ge mig fan på att motivationen kommer vara borta.
 
 
Övrigt händer det inte mycket i fröken Svårs liv för tillfället.. Har ju som bekant nött soffan det sista..
0 Kommentarer till "Jag ser ljuset!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!