Greetings från sjukstugan

Nu är jag trött på att vara dålig. 2 veckor med förbannat ont i magen orsakat av vätska. Sen när det väl gav mes sig och jag var taggad för jobb igen, ja då åker jag på halsfluss som tog onödigt lång tid att diagnostisera. 
 
Har haft, och har fortfarande, jävligt ont. Har tydligen sttstreptokocker grupp c, vilket är när halsflussen blivit värre än "vanlig" halsfluss har jag fått förklarat. Förklarar i så fall mina sömnlösa nätter. 
 
Anyhow.. Har ätit antibiotika 2 dagar nu, så nu ska det väl vända. Ser framemot att kunna äta vad jag vill igen.
0 Kommentarer till "Greetings från sjukstugan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!