Back to life..

Då var det dags att börja jobba igen.. Blev extra pass ikväll då en kollega är sjuk. Känns som att jag inte har varit där på evigheter. Ska se till att vara tidig så jag kan läsa ikapp lite.

Irriterad är jag.. Så ända in i bänken.. Återkommer med anledning.. Vill låta det smälta lite innan jag präntar ut det.. Vill inte skriva ut det i affekt.

Undrar lite grann när min aptit har tänkt att återvända.. Rostat bröd är det enda jag får i mig. Och blåbärskvarg. Inte för att lite viktminskning skulle skada, men behöver ju energi för att orka. Speciellt nu när jag ska börja jobba igen.

Har fått tid till tandläkaren. Blev kräkfärdig när jag såg det.. Nu påbörjas avbokningsdansen..
Nä, är faktiskt duktig på att gå om jag kan numera. Förr kunde jag hålla på att avboka upp till ett halvår innan jag vågade mig dit. Men denna tiden kunde jag inte.
Usch...
0 Kommentarer till "Back to life.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!