suck...

Idag vart det trevligt minsann.. Istället för att äta lunch på jobbet kom krille in till stan så gick vi och åt buffé på China sea.. Can I get a hell yeah? Inte nödvändigtvis för maten och inget ont om vare sig jobbet eller kollegor, utan för lyxen att lämna jobbet och äta lunch någon annanstans. Första gången jag har gjort det. :)
 
Men min mage... Min jävla mage.. Eller ja, min kropp.. Magen är helt bananas, den gör ont hela tiden och jag mår illa. Huvudet spränger för jämnan och så tröttheten..
Får nog ta och pallra mig till doktorn. Och innan någon andas det.. Nej jag är inte gravid och ja.. Jag ÄR säker på det.. Så säker som man kan bli.. Okej?
 
3 dagars ledighet ligger framför mig.. Vad jag ska hitta på? Ingen aning.. Och det känns gött.. Johan kommer ev hit så får vi se vad som händer sen. 
0 Kommentarer till "suck..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!