Självplågeri? Oh yes..

En sak som jag aldrig kommer att förstå mig på är varför jag envisas med att plåga mig själv..
Att jag ältar, funderar och tänker mycket är ingen nyhet.. Men varför gör jag det? Vad är det för gen som saknas/finns extra som gör att jag envisas med att göra det?
 
Lyssnade på guidad meditation igår.. Fick mig att slappna av en del och komma till ro såpass mycket att jag lyckades somna. Kanske ska försöka lyssna på sånt på kvällarna så jag kommer till ro?
 
Tänkte börjat med yoga på gymmet, men såg att de har plockat bort alla passen.. Dafuq? Men finns på youtube så kan ju köra det där igenom. Får skaffa en träningsmatta bara.
 
 
0 Kommentarer till "Självplågeri? Oh yes.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!