Ork sökes..

Förstår inte riktigt vad det är med mig.. Har ingen ork för fem öre.. Har varit så länge.
När jag var hos läkaren sist sa han att det berodde på alla förkyldningar och lunginflammationen.. Jo, jätte bra teori.. Men det var länge sen nu och jag är lika trött, om inte värre..
Bara att komma ur sängen är ett jäkla projekt..
 
Det här hindrar mig från att göra saker som jag vill göra.. Är jag ledig ligger jag mest i soffan för jag orkar inget mer..
Hemmet ser ut som att en atombomb har slagit ner.. Stör ihjäl mig på det, men orkar inte göra något åt saken. Slutar oftast med att jag börjar gråta när jag försöker ta tag i det för orken tryter..
 
Har funderingar på om det är en medicin som gör det.. Får ta och ringa vpm på måndag och höra vad de säger.. För så här kan jag inte ha det. Jag går upp i tjänst den första februari och jag kan inte vara så här trött då.
 
Att gå runt och vara trött och pusha mig att göra saker som jag egentligen inte orkar tär på måendet med.
Bokade in mig på träningspass till veckan, men har en stark känsla av att jag inte kommer att orka.. =(
0 Kommentarer till "Ork sökes.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!