Haunted..

Jagas återigen av hjärnspöken..
Hur blir man kvitt dem? Kan man få nån form av exorcism? Mixtra med vodoo dockor? Driva ut de onda andarna..
 
Hur som så är det utmattande.. Försöker att sysselsätta mig så jag inte ska få så mycket utrymme till att tänka.. Men det ligger och gnager i bakhuvudet ändå..
 
För att förtydliga.. Jag har många hjärnspöken som kommer och går. Är nödvändigtvis inte samma varje gång. Men det är sällan ett i taget som pockar på uppmärksamhet. Och ju mer jag försöker att koppla bort det desto mer spökar dem..
 
En sak är säker åtminstone.. Ingen meditation i världen kan få mig att varva ner nu.. 
 
1 Kommentarer till "Haunted.."
Postat av: Sanna

Usch låter inge roligt det där. Hoppas du lyckas reda ut dina hjärnspöket någorlunda bra :/
Du....vad jag saknar dig skall du veta. Hade vart kul att hitta på något snart :)
Kram på dig vännen! Take care!

Svar: Ja det hade det verkligen! Saknar dig med! Hur ser det ut för dig framöver?Kramar
balladenomdenkaxigamyran.blogg.se

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2013-01-22 / Klockan: 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!