rollercoaster ride..

Upp-och-ner, ner-och-upp, in-och-ut, ut-och-in.. Det är inte konstigt att de där i det däringa amerikat kallar det för emotional rollercoaster.. För det är exakt så det är när det pendlar.. Som att åka balder om och om och om och om och om igen..
 
På jobbet var det lugnt.. Men sen jag kom hem och det pendlat ständigt mellan ytterligheterna.. Antingen har livet känts jäkligt gott eller som att jag borde be någon att gräva ner mig och låta mig vara kvar där..
 
Stod och testade smink innan.. Hade riktigt kul.. Fick en stor ask med himmelens alla färger i julklapp men har bara testat några få.. Så lekte lite med olika färger och hittade en bra kombination.. Tog bort sminket och la på minnet vilka färger jag använt.. Går ut i köket för att hälla upp kattmat och plötsligt är det som om ett ton tegelsten faller över mig.. Lika fort pendlade det tillbaka upp igen..
 
Övrigt är jag lika velig som inte.. Orden "jag vet inte" ekar i huvudet.. Jag vet inte...
0 Kommentarer till "rollercoaster ride.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!