Sunt förnuft..?? Not so much..

Det där med att man stannar hemma när man är sjuk både för sin egen och för andras skull är inte så självklart för alla.. Så nu är jag också förkyld.. Jag som skulle fått en jäkligt bra lön denna gången kan nu se den segla iväg för den försvann till karensdag och sjukdagar..
Kan man kräva nån form av skadestånd?
 
Men fick varit assistent åt en kvinna i lördags och då bar det av till ladies night! Så roligt och så bra! Uggla är kungen.. Punkt!
Är så tacksam för att jag fick följa med!
 
Kör en kampanj just nu.. Berättar för folk omkring hur viktigt det är att berätta hur man vill ha det.. Jag pratar om att donera organ.. Försöker inte övertala folk att donera, bara att registrera vad man vill och inte.. På så vis slipper anhöriga ta jobbiga beslut när de inte  vet hur man hade velat ha det..
 
www.livsviktigt.se
0 Kommentarer till "Sunt förnuft..?? Not so much.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!