Hmmmm...

Är visst väldigt inaktiv här.. Har inte hänt så mycket.. Eller det har det väl, men inget jag har orkat skriva om. Vissa saker lämpar sig inte för en offentlig blogg heller.

Men saker och ting är hyfsat stabila åtminstone. Har börjat med sjukgymnastik för min kassa rygg. Tydligen är diskarna i ländryggen på gång att gå åt helvete. Kul att höra när man bara är 27. Men får försöka stärka ryggen med träning och tänka på min hållning och arbetsställning.
På tisdag ska jag testa akupunktur första gången. Enligt sjukgymnasten kommer det mjuka upp min betonghårda axel. Inte mig emot.
1 Kommentarer till "Hmmmm..."
Postat av: Carro

Shut up and sleep with me.

URL: http://niiiilorac.blogg.se
Datum: 2012-11-22 / Klockan: 00:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!