Just idag är jag stark...

Nä, riktigt så illa är det inte.. ^^

Gårdagen vart awesome.. Började med att jag vägrade städa för det var sån fin dag.. Så jag slängde ihop kladdkakemuffins och bjöd hit päronen på fika på baksidan.. Väl där bjöd vi över grannen med.. Sen hojtar coffe till, ja men kom han också.. Med en flaska rödtjut..
När den äldre generationen hade gått korkade vi up och njööööööööt av solen.. Så vart det så att det hade gått jätte bra för Emma i skolan så hon ville fira lite.. Så hon köpte med lite käk och mera vin så blev det till att grilla.. Mumma! Så trillade Hanna in med.. :)


Det där med krogen som Coffe sa bestämt nej till efter ett glas vin... Ja vi hamnade på krogen..


Oh my lord vad jag kände mig gammal inne på Black Pearl.. Och det faktum att man måste skrika på varandra för att kunna ha en konversation..
Nä då håller jag mig faktiskt hellre till Harrys.. Att skrika på folk, få massa dricka utspilld på en och känslan av att födas så fort man ska ta sig någonstans.. Nä.. Kalla mig tråkig men det är inte min grej längre..


I taxin bsetämdes det att Coffe och Emma skulle söva här.. Sagt och gjort, bädda en madrass i vardagsrummet.. Min lördag började med att jag hörde Coffe vråla: "Jag är kååååt! Kom nu KISSE KISSE KISSE!!" Följt av infon att Hanna är lebb, han har öldiarre och dragkroksstånd.. God morgon!! ^^


Så vart vi i stan och käkade frukost/lunch och kikade runt.. Hittade lite fint, men får nog samspråka med sambon om det.. Vart inredningsprylar..


Och nu sitter jag här.. Små seg i mysbrallor och känner att jag har jäkligt fina vänner!
0 Kommentarer till "Just idag är jag stark..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!