Formas om längs vägen..

Visst är det lustigt, hur man formas om längs vägen.. Att det som man verkligen inte ville förr är något som man i hemlighet längtar efter idag.. Att det man trodde man ville är något som man helt ärligt kan vara utan idag..

Kanske är det det som kallas att hitta sig själv??


Jag är absolut inte där jag trodde att jag skulle vara vid den här åldern.. Var helt säker på att jag skulle vara i ett stadigt förhållande, ha barn.. Ja och ha möbler som jag verkligen vill ha och inte sådana som får duga för tillfället..


Well.. Vill byta ut merparten av mina möbler, men de får duga så länge.. Här syns inga barn, men 3 fina kisar.. Och förhållandet?? Det har inte varit jätte länge, men har blivit sambo..


Men med facit i hand.. Nu vet jag vart jag står.. Vad jag faktiskt vill och vad jag kan vara utan..
0 Kommentarer till "Formas om längs vägen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!