Tankeställare..

Man gnäller lätt.. Ofta om små saker..
Fick mig en tankeställare idag.. Jag har ingen rätt att gnälla, för jag känner mig trygg åtminstone..
Med tanke på hur mycket sorgsna och hemska saker vi ser i jobbet så är det inte så konstigt att man klappar ihop ibland..


Har gått och undrat om jag rent av håller på att bli galen.. Om jag håller på att bli en fullbordad bitterfitta.. Och huvudet spränger så jag har stor lust att slita av det.. Lägger jag mig ner så snurrar rummet..
Men mor min kom på lösningen.. Det är garanterat biverkningar av den nya medicinen.. Alla dessa tre går under benämningen "vanliga biverkningar".. Säger sig självt egentligen, har ätit den i en vecka nu och det är då biverkningarna brukar visa sig..
Så jag får stå ut helt enkelt..
0 Kommentarer till "Tankeställare.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!