Still here..

Blev ingen färd till piva.. Pratade med min samtalskontakt på vpm.. De kan inget göra för mig inne på psyk i och med att mitt mående är biverkning av en medicin.. Det hade varit för att skydda mig från mig själv i så fall..
Vet av erfarenhet att det inte är ett jätte stimulerande ställe, så stannade hemma.. Som tur var kom Krille hem tidigare från jobbet..


Hur är det nu då?? Well.. Som rubriken lyder; I'm still here.. Är liksom inte så mycket mer än så.. En dag i sänder.. Humöret är som en jävla jojo..


Imorgon försöker vi igen.. Då bär det av till Buffelgatan.. Fast då räknas jag som arbetskraft, inte bredvidgång.. Får hoppas att det är en lugn dag då jag kan komma in i det.. Så att jag orkar..
0 Kommentarer till "Still here.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!