Den nakna sanningen...

Så här ser den ut.. Den nakna sanningen.. Att jag väljer visar upp det så här beror på att folk kommer att se det förr eller senare, på det här sättet så styr jag hur man får reda på det..
Jag är en s.k cutter.. Det är inte alls lika frekvent som innan, men absolut inte över.. Jag kan i regel behärska mig nu.. Men begäret finns där..


Ni förstår.. Det blir som en form av beroende.. En quick fix för att det onda inuti ska lätta.. Om så bara för nån minut..


Detta är inget jag är stolt över.. Men jag skäms absolut inte över det heller.. Fel sätt måhända, men det hjälpte mig att ta mig igenom en fruktansvärd period..
Jag förespråkar det inte på nått sätt, men tänker inte sticka under stol med att jag har "streckkoder"..








1 Kommentarer till "Den nakna sanningen..."
Postat av: Carro

I love you.. <3

URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Datum: 2012-02-29 / Klockan: 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!