Ärrad men stolt..

Har förstått att mitt inlägg med bilderna har väckt viss uppmärksamhet.. Förstår även att man reagerar med tystnad..
Men jag skäms inte för de bilderna.. Tvärtom.. Jag tycker att jag är modig som vågar visa hur det egentligen är.. Att jag för en gångs skull låter folk veta..
Ni får gärna diskutera det med mig.. Jag bits inte..


Jag känner mig starkare än på länge.. Dygnsrytmen är okej, aptiten är som den ska, jag njuter av solen istället för att känna att den hånar mig.. Jag börjar hitta tillbaka igen..
Nu ska förhoppningsvis uttrappningen av en medicin börja.. Förväntar mig bakslag, det gör jag.. Men det känns som att jag kommer att fixa det..




Måste avsluta med att tacka deltagarna för i lördags.. Awesome kväll!
0 Kommentarer till "Ärrad men stolt.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!