Virvelvind

Den senaste medicineringen har som sagt fungerat bra.. Problemet är att den har fungerat lite för bra vilket resulterar i att jag är uppe i varv mer eller mindre hela tiden..
Gick upp halv sex idag för jag stod inte ut med att vrida och vända på mig, sen var jag igång fram till typ 3.. Ingen ordning alls, bara som en virvelvind.. Fine, fick gjort en hel del.. Men i det långa loppet så är det inte värt det.. What goes up must come down..
Doseringen är ändrad igen, så nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska slippa må illa när vi minskar doseringen..
0 Kommentarer till "Virvelvind"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!